snö...

Äntligen så  har snön kommit...tror det nästan är vitt i hela sverige....skönt..det blir ju såå mycket mysigare när det är snö på julen än om det är grått å blött...blää för det..

Ikväll så ska vi till Pigos å äta med Annelie och Samuel..ska höra med svärmor å svärfar om dom oxå vill följa med...det blir nog en kebabtallrik för mig fast jag byter nog ut stripsen till grönsaker ist..har ju nåt mitt andra delmål i viktkriget.. :-)
Igår kväll fick en kompis/släkting till mig barn...en pojk blev det å jag kan tänka mig att dom blev väldigt förvånad då dom hade sagt på ultraljudet att det var en tjej  :-)... men men så är det ibland..

Nu ska jag lägga mig på soffan en sväng innan barnen vaknar...

höres säkert nåt mer senare.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0