Wiiiiiii.....

Som alla snart vet så beställde vi ett wii helt plötsligt för nån vecka sen, å det var ett bra köp har vi kommit fram till...vi har spelat varje kväll nu sen vi fick den :-9...få se nu..hmmm??!! ja, i 1 vecka har vi haft det.., det är jätte skoj..men man känner av det i armarna..å det är ju bra det..Nisse har iaf utsetts till årets bästa stil :-)


här håller han nog på att bowla litegrann .-)

Har bestämt mig för att köpa ett Wii fit med bräda så att jag får röra på mig lite mer än vad jag gör nu...det är lite svårt att komma ut å röra på fläsket när man har 2 små barn så jag tycker att det är en bra investering..å så kan man ju använda den där brädan till måååånga andra spel oxå..
 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0