BRRRRRRRRRRRRRR...kallt

kollar ut å fryser redan...ska man palla sig ut?..Wilda gillar ju att vara ute..men inte mamma...men självklart så ska jag följa med henne en sväng, men det blir svårt att få in henne sen :-)



utsikt från hamrestugan i Duved


...åker väl in till Åre sen för att fika å handla lite..fick låna lite från sparkontot, Nisse får ju lön förhoppningsvis imorgon men då orkar man ju inte åka in när man har varit in idag..man får ju planera lite hehehe.
Nu så har jag bestämt mig för att stanna lite längre, si så där 2 veckor, i Hudik vid jul, jag, mormor å barna tar tåget hem till Duved efter nyår nån gång ist för att vi måste åka hem med Nisse den 25 december..ska bli skoj..man är ju även bjuden på åtevändarfest på juldagen som man är bra sugen  att gå på... :-)
blir nog så...nä nu ska jag ta å klä på mina barn och mig själv å gå ut en sväng tror jag..


Kommentarer
Postat av: mamma

välkommen hem gummorna mina!!!

2009-11-12 @ 10:33:17
Postat av: Malin A

Å så glad jag är att du stannar!!!! :D

Men då kanske vi hinner med en dag att träffas med barnen med? =)

KRAM

2009-11-12 @ 11:16:43
Postat av: Tess

Fin blogg:) Kika gärna in hos mig :)

2009-11-12 @ 14:27:32
URL: http://taassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0