I morgon så...

...börjar nya tag, då ska kilona vandra neråt igen..känns som om jag har stått still ett tag nu, men så är det ju.
Jag är så glad för dom kilona som redan försvunnet, jag har ju inte bdirekt bantat eller avstått allt gott..utan ätit som vanligt, det ända jag har gjort är att avstå från all småätning..inte tagit den där ostskivan medan man stått å gjort en macka till Wilda..

Nä, nu ska jag ta nya tag, idag är det ju farsdag så idag blir det lite gotta, men imorgon börjar kampen mot fettman :-)

Vissa dagar så känner man sig sååå fet å äcklig bara, man vill inte gå upp ur sängen utan bara ligga där å tycka synd om sig själv..inga kläder passar å dom som man kan få på sig är helt trasiga...man känner hur fettet sväller ut över byxan, att näsan knappt syns för de feta kinderna..man vågar knappt sätta sig på stolen för att man är rädd att den ska braka.

Men som tur är har man ju ibland bra dagar oxå, som nu när man gått ner allt å lite till efter man fick Tuva. Kan inte förstå att när jag vägde 12-13 kilo mindre, att jag kände mig fet då ??!!..skulle ju jublaa om jag kom ner i den vikten igen..

men som sagt, imorgon börjar jag igen..nu ska jag gå på ica å köpa nått gott till kaffet och gå till Nisse, Anneli och Samuel som håller på att flytta :-)...måste ju få i sig lite socker tycker jag så att dom orkar... :-)

syns sen....

                                                så som jag känner mig dom där dåliga dagarna
           








Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

lillagumman min,trodde att det var jag på bilden,o du jag tycker du är smal!! å fin!

2009-11-08 @ 15:46:36
Postat av: Malin A

Håller med Lisa där jag Helena =)

Men förstår hur du känner..

KRAM! <3

2009-11-09 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0