vaccination..

Idag har vi äntligen fått vaccinerat oss...men vi fick vänta länge i kö även fast vi ordnade en specialkö för barnfamiljer..men men nu är det gjort..skönt, ingen har känt av några biverkningar än  så länge iallafall...

Idag så hände en liten till sak.. :-) vi satt framför datorn och vips så hade vi beställt ett nintendo Wii :-) , har ju iofs velat haft ett sånt länge men vi har ju redan ps3..men nu snart så kan jag börja träna här hemma så att kilona försvinner.
vill ju se likadan ut när jag flyttar hem igen som jag gjorde när jag flyttade upp hit för snart 4 år sen..oj, är det verkligen såå längesen..hmm ja, ja...156 dagar kvar och 11 kilo bort :-)..borde ju klara av det tycker jag..men men man vet ju aldrig..håll tummarna för mig...


 ÄLSKAR MINA BARN


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

visst klarar du det gumman,tänk inte så stort men 2 kg/mån låter lättare eller??Om klarar jag 5-6kg till innan januari är slut(DET gör jag inte) så har jag tagit 30 på 1 år,men jag är nöjd med 25 oxå,kramar till godingarna

2009-11-25 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0