Ibland så är allt bara sk...

..it..en sån dag är det idag..känns ibland som om man är ensamstående..sen om barnens pappa ä världens bästa pappa har inget med detta att göra..känner att jag skulle behöva  "semester"...hmmm hela familjen har varit sjuk å jag var "minst sjuk" av alla så jag fick ta allt, sen så vill inte barnen sova samtidigt så jag får absolut inget gjort här hemma, trött som ett as är jag oxå..grejer, skräp, leksaker, kartonger och kläder överallt i lägenheten...grus å hår.."suck"...När man lever som en familj så måste man ha lite fram förhållning..inte tala om vad som händer i samma sekund..blir såå less på att aldrig veta vad som kommer ske..spelar ingen roll om jag frågar , man får aldrig ett riktigt svar, han håller alltid inne med nåt som kommer sen som en överraskning..inte en posistiv överraskning..känner sig ibland som den "andra" kvinnan...den som kommer i andra ELLER tredje hand..måste ju kunna prata med varandra..inte bara lägga allt åt sidan och tro att det kommer bli bra, att det glöms bort å så är allt ordnat..allt ligger ju å gror i skallen hela tiden..skulle verkligen behöva lite ensamtid..bara en timme eller så skulle göra såå otroligt mycket..han vet inte hur det är att vara tvåbarns föräldrar äns..han har ju aldrig fått varit helt ensam med barnen än..bara nån kväll...han skulle behöva vara själv med dom i minst 2 dagar så han får se att det inte är en dans på rosor, ta hand om barn, städa, tvätta, diska, plocka mata... om å om igen..känns som om man får ta tag i allt själv..

Mitt huvud värker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0