åter här igen!

Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här men det beror ju på att vi flyttat och fick tillbaka internet igår...fråga mig inte varför det skulle ta 10 arbetsdagar att koppla in nätet hmmm??!! konstigt..ja, ja, men nu är vi på plats iaf och Nisse har börjar jobbat..allt känns faktiskt superbra just nu..att det alltid ordnar sig för oss är ju helt otroligt..

Wilda och Tuva har hittat sin plats i badkaret iaf..så skönt att ha badkar..


Ny soffa har vi oxå köpt men med våran tur så såg vi, när vi hade monterat den i ca 2 timmar, att det var nåt som inte stämde..

JA! vi hade fått delar från 2 olika soffor..men men det löste sig dagen efter då snälla personalen kom med rätt delar :-)

Nu ska jag gå å mysa med min älskade familj och min älskade lillebror som är här..

HEJ HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0