Fredag

Då har man gjort playdo lera till Wilda..mycket populärt var det...

så klart så måste den ju vara rosa... :-)

Mamma Helena tycker väl att det är så där roligt när degen ibland "ramlar" ner på golvet och fastnar under strumpor mm :-)
men det händer faktiskt inte såå ofta, hon är jätte duktigt min stortjej på att leka och att ta reda på efter sig det måste jag säga..

Efter lek så blev det bad..det är ju oxå en favorit hos Wilda..specielt om vi åker å badar på holiday..men det kan man ju inte göra jämt så ikväll får "poolen" hemma duga .-)

den börjar bli lite liten :-)..får hoppas på att det finns badkar dit vi ska flytta i april..annars få vi åka till antingen mormor eller morfar å bada...efter badet så självklart ska det vara lite fredagsmys med ahlgrens bilar..fast mamma (jag) åt ju upp halva påsen :-(
Wilda har blivit besatt av pettson å findus så fort hon slåtr upp sina stora bruna så är det "pilm" så ska på, och med "pilm" så menar hon bara "pettson å findus" ingen annan...tror nog att hon tror att p och f heter pilm :-)


Imorgon är det kvällskning för första gången denna säsong..då ska hela familjen dit å äta våffelbuffé..mums..fast jag får väl nöja mig med sallad :-(

hej hej..


Kommentarer
Postat av: Annica

haha, vilka sötnosar du har!! God fortsättning på det nya året! Kram

2010-01-02 @ 10:35:27
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0