Äntligen så...

...har våran pappa Nisse kommit hem från jobbet och är nu ledig 3 dagar..ojojoj vad vi bara ska va då, eller ja imorgon, på farsdag, ska vi hjälpa våra goda vänner Anneli och Samuel att flytta och på tisdag ska Nisse å hans grabbgäng spela  Call of Duty: Modern Warfare 2, som har sverigepremiär då..eller var det världspremiär  ??? hmmm har inte så stor koll, men Nisse kommer iallafall få det som en farsdagspresent av oss, då blir han glad...han vet ju så klart det redan, går ju inte att hålla tyst om det eftersom han gått å tjatat om detta spelet lääänge, måste ju få tyst på honom,
aprå på tyst så vill inte Tuva vara med Nisse ikväll tror jag..hon smågråter hela tiden när hon är med honom å så fort jag kommer i närheten blir hon tyst å lyser upp som en sol :-) hehehe..

Idag fick barna och jag fikafrämmande av grannarna Helen och Kenneth, dom hade med sig banankaka och blåbärspaj, jag stog för kaffet :-) .... det var smarrigt värre

Nu har nog Nisse å Tuva somnat i soffan..det är i allafall väldigt tyst där ute..

Wilda har ramlat riktigt 2 gånger idag, hon kommer se ut som en knölsäl imorgon med alla bulor som hon fått..stackars mammas lilla stortjej, fast det är bra konstigt att hon inte har fler bulor å blåmärken än vad hon har för hon klättrar ju överallt...det har hon nog fått från mig...det är iallafal vad jag får höra om jag nämner det :-)......

bye bye blåbärspaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0