Ikväll så...

ikväll beger jag mig ut med brudarna, det är Åre soccer cup-09 så det lär bli mycket folk.. skoj..synd att inte Nisse kan följa med bara...

Knepig början på säsongen må jag säga..när jag var ute med Wilda och Tuva så kom det 2 killar cyklande förbi och hade skidorna och snowboarden på ryggen..så här lite snö..eller det är ju ingen natursnö, har det inte vari vid den här tidpunkten sen jag flyttade upp hit..vi får hoppas på att snön vill komma snart å att den stannar säsongen ut..

Mina små söta flickor hade då skoj idag..det är såå roligt att se när Wilda leker med Tuva, man ser verkligen att Tuva älskar sin storasyster..



må gott så länge mina vänner..


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

ha`t så kul min älskade dotter,Nise får ju vara hemma med sina sötnosar(förutom dej)

2009-11-21 @ 16:09:41
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

ha`t så kul min älskade dotter,Nise får ju vara hemma med sina sötnosar(förutom dej)

2009-11-21 @ 16:10:33
Postat av: Malin A

Säger som Lisa; Ha det så kul ikväll! =)

Å sicka sötnosar du har!!!

KRAM

2009-11-21 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0