en helt perfekt dag...

Idag har det varit en helt perfekt dag, den började med att Nisse gick upp med Wilda kring 07.40 så jag fick vila i 20 minuter till å det var så sköönt :-) , efter att nisse åkt på jobbet sa satt jag å Wilda å bara myste i soffan innan Tuvan vaknade å då kröp Wilda upp till Tuva å gosade lite




sen fick Wilda frulle eller "fjulle" som stortjejen säger :-).
Kring 10.30 fick vi ett mess av grannen att dom skulle ut till lekplatsen så vi bestämde en date till våra små...
Det är så skönt tycker jag att Wilda får leka lite med andra barn, speciellt nu när hon inte går på dagis längre, det märks så väl på henne att hon behöver den stimulansen ibland för gud va roligt dom hade, dom lekte nog jaga i ruschkanan, först åkte Leia sen Wilda efter, dom är så söta.

 
              
           Wilda och hennes kompis Leia


sen var det dags för lunch och sovning..Wilda sov i 2 timmar så då han jag å Tuva vila lite oxå innan vi gav oss in på en "liten" städning som vi sen inte orkade slutföra hihi, men i morogn så mäste vi städa på riktigt för det ser ut som om jag har en sand- och hårlåda på golvet :-) å så kommer ju mamma och lillebror på lördag å då är det bra skönt om det är fint hemma.

nu ska jaggå å pussa min man som kollar på transformers  sen blir det nog sängen för mig..

                                                             hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0