Lite mjukstart

I dag bestämde jag mig för att börja blogga..hmm vi får se hur det kommer att gå, det är ju inte så säkert att man alltid har tid :-)
 
Men men jag ska försöka, vill göra detta mest för att mina nära och kära ska kunna följa oss i vardagen, speciellt dom nära och kära som inte bor här uppe med oss..

I våran lilla trea som ligger 8 km utanför Åre bor min man Nisse 28 år, våran äldsta dotter Wilda snart 2 år och Tuva 3.5 månad gammal å så klart våra 3 kissemissar :-)

det var lite om mig...nu börjar bloggandet..

min stortjej wilda  

 

detta är min stora prinsessa Wilda


Tuva Helena Othilia Lundqvist 3,5 månad

..å så har vi lilla prinsessan Tuva


min älskade man

Min älskade make Nisse får jag ju inte glömma



å här är jag..

 


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

hej mina älsklingar,härligt att se bilder på er,vi känns ganska nära varandra då!

2009-10-05 @ 22:57:12
Postat av: Mamma/mormor

men Helena!bild på dej min älskade dotter vill jag också ha!

2009-10-05 @ 22:58:40
Postat av: Mamma/mormor

tack gumman,inte för att jag glömmer hur du ser ut men jag vill väl titta på dej,kramar

2009-10-06 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0