onsdag..

Förmiddagen började riktigt bra, Wilda ,tuva och jag gick ut efter frukost, det har varit en helt underbar dag , soligt å lite småkallt fast inte så att man inte klara av att vara ute..utan en helt perfekt höstdag...



...efter lunch så somnade Wilda på 2 röda, hon var såå trött lillfisan :-) sen var det roliga över..Wilda blev väckt lite för tidigt av en vovve så jag la mig med henne inne för att få henne att somna om å då ringer hennes kära pappa när hon precis slagit igen sina bruna så då var det kört igen...sen har Wilda testat mig till MAX, hon är inne i värsta trotsålder nu å hon kan bli som ett monster när det bara är jag hemma..
oj, oj oj...då kommer huvudvärken fram å jag känner att mitt huvud sprängs gång på gång på gång..
sen kommer ångesten..nu ligger min fina, söta prinsessa å sover så sött å är världens snällaste å goast unge :-)

...hoppas dagen blir bättre imorgon..vi är ju inte helt pigga nån av oss heller å det gör ju inte saken bättre..men men Wilda är min lilla stortjej..


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

snart kommer mormor upp till er å då får Wilda var "monster" med mej,kramar till er alla

2009-10-22 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0