slappardag..

Idag har jag inte gjort mycket..fick sovmorgon med Tuva av min kära make å min äldsta dotter till 09.30 och inte nog med det, när jag kom upp så hade dom städat hela lägenheten :-)

Före lunch så gick Nisse och Wilda ut å lekte lite i den snön som fanns kvar, plockade lite på altan mm sen var det dags för rotsakspytt som jag försökte få att inte bli till mos..men det vart det :-)

ja, den såg väl nästan ut så här :-) den skulle iaf det..

 

Efter wilda hade sovit lunch så somnade Tuva å då passade vi på att umgås med Wilda båda två..det gillade hon, vi tog fram fingerfärg å satte på wilda ett förkläde..


det var roligt till en början men sen så tyckte nog Wilda att det blir lite obehaglikt.. :-)

imorgon så ska Wilda vara med My på pappas jobb medan mamma å pappa tattuerar sig...spännande..va det blir?? det får ni se imorgon :-)

go natt go natt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0