eko....

Jaha...så sitter man helt ensam kl 22.00 en lördagkväll...alla andra sover..Nisse den stackarn har ju åkt på magsjuka han oxå så han är heelt deckad..

Wilda har blivit en jätte stor tjej idag..hon låg i våran storsäng då Nisse kom in å lade sig bredvid henne å då blev hon såå förbannad på honom.."ligga sälv pappa"...så jag sa åt henne att då får du väl gå å lägga dig i din säng..å det gjorde hon å somnade alldeles själv..hmmm va hände där liksom??!!

Ja som sagt så har ju Nisse fårr magsjuka så vi får la se vad som händer imorgon med hudikresan...vill ju inte att han ska spy ner hela bilen å tror nog inte att han är så sugen på att sitta i en bil i 4 timmar när han mår skit... :-)

Ja, ja nu ska jag nog hänga tvätt och diska så jag kommer i säng nån gång jag oxå..blev inte många minuter sovet natten som var pga att Tuva skulle absolut ha bröstet i munnen heeeeeela natten annars blev hon skogstokig, å natten innan så låg man på helspänd eftersom Wilda var magsjuk..får se vad som händer denna natt..kanske får man sig en pizza av Nisse... :-)


stor tjej som somnade i sin säng för första gången alldeles själv

fick ta en vända runt huset med tuvan i kväll så hon somnade

magsjuk pappa

Ja..dä är min familj dä ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

Åh vilka sötnosar (alla tre) stackars Nisse!! Kram,ni hinner ju om ni åker imorgonoxå,tänker påNissepisse,ni flyttar ju snart såvi kan träffas mycke dååååååå

2010-04-11 @ 08:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0