lördag

I morse när jag vaknade så fick jag "kaffe" på säng av min äldsta dotter Wilda 2år, sen var det dags för en magoperationså Wilda gick in till sitt rum och hämtade sin ??verktygslåda?? och började operea :-), Tuvan fick sig en kopp kaffe oxå.

Ikväll så blir det ingen kvällsåkning för oss eftersom det är jätteblåsigt och minus 18 (ca 30-40), Tuva har feber och är jättesnorig (igen) och Wildas mage spökar lite..så det blir en innedag/kväll med städ och massa mys..Ska överraska maken när han kommer hem med en sak tror jag :-)..fast det är nog inte som ni tror, eller det kanske han oxå får senare hehehe..

Nu har vi iallafall tackat JA till en lägnehet på solbågen så jag hoppas hoppas hoppas att ingen av dom andra vill ha den eller att vi haar mest poäng..men om jag känner oss rätt så kommer vi nog inte få den, har även satt upp os på en på rönnstigen, skulle kunna tänka mig att bo där oxå fast köket är lite litet..Jobb har jag oxå sökt..det börjar hända lite nu, 1 inom kommunen och ett som personlig assistent..tror inte jag kommer att få det som personlig assisten men kanske inom vårde som kommun sökte...hoppas...

Kommentarer
Postat av: Therese

Sök sommarvik inom omsorgen iaf så får du ju säkert chans att jobba extra som timmis sedan

2010-02-21 @ 13:05:14
URL: http://theresesandberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0