sussar sött....

Kunde inte annat än ta ett litet kort på mina två hjärtan när dom låg å sussade...nu låg dom iallafall ganska nära varandra så jag å Nisse fick en liten plats i sängen..

Wilda stackars har blivit genomförkyld...igen..hon är småfebrig och enomförkyld lite då å då tycker jag...stackars min gohöna.. :-(

30 minus är det idag igen..förstår inte varför det är nödvändigt...???!!! det räcker väl med 10 minus max...

I går så blev vi bortbjuden till grannarna på fika å så att barnen fick leka lite, det var mysigt...vi fick morotskaka och mjukp pepparkaka...å när man är bortbjuden så får man faktiskt äta.. :-) .... vågen står ju ändå såå still nu, tråkigt...har inte hänt mycket på jätte länge..
När vi kom hem från "kalaset" så gjorde vi tacos till oss å Niklas och Robin som vi hade bjudit hit på en spelkväll...å tänk..båda barnen sov innan åtta..helt otroligt, å dom sov oxå heeela spelkvällen :-)

Nu så ska det bytas lite morgonblöjor..får se om vi syns ikväll...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0