ALLA HJÄRTANSDAG

Dagen började med filmmys med Wilda i soffan, det blev "poanga" eller loranga masarin och dartanjang som filmen heter  i verkligheter, väldigt konstig film...men rolig som bara den tycker jag :-)
Efter att filmen var slut och Tuvan vaknat så var det dags för lite bad för alla oss tre...Wilda och Tuva i badbaljan..dom är såå gullig när dom badar tillsammans.
Men efter ett tag så hamnade båda på golvet ist... :-) . I badet så passade vi på att borsta tänderna och Tuvan fick sina tänder som nyss ploppat upp borstade för första gången..åhhh min lilltös har blivit med tänder...

Sen efter den mysiga spaatimmen så var det dags för lunch, Tuva fick gröt och Wilda å jag tacofärs med sallad å W fick mackisar med..

Kl 14 var det dags för oss att möta Leia å hennes Mamma Ylva för att sen gå å fira Duved nationaldag i "kärleksparken.där fans det igloss, korvförsäljning, snöborgar, sparkrace, pjäxdans mm..jätte mysigt..
Leia och Wilda hade jätteroligt tillsammans.

Ylva, Leia och Wilda i en igloos

Wilda och Leia åker snökana

Tuva var ju oxå med såklart..

När Nisse kom hem var det dags att göra iordning sig själv och barnen för att senare gå till Pigas hela drösen, Inger, Anders, Niklas, Robin och vi såklart, å äta pizza...det var faktiskt riktigt gott, brukar inte tycka såå mycket om pizza i vanliga fall..

När vi sen kom hem så hände det..Wilda stog i soffan för att säga hej då till farfar Anders som stog ute när hon ramlade baklänges ner i golvet med huvudet före..å innan huvudet föll i golvet så slog hon det i rumsbordet så det rann blod från huvudet..men det var inte det läskigaste utan det var när hon landade på golvet...hon ramlade ju baklänges med huvudet före och sen kom kroppen efter, trodde attt hon bröt nacken, USCH, det var bland det värsta jag sett, å jag som bara stog några meter ifrån henne, det kändes som det var flera mil till Wilda när jag srpang till henne...Min fislort :-(
Så i natt var man lite orolig å då självklart vaknade hon inte en ända gång så Nisse fick gå in till henne tt par gånger å kolla så att hon levde..å självklart vaknade jag före henne oxå..men men idag verkar hon på topp iaf..

Tror även att grannen åkte in på BB i natt..spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0