veckan som gått....

Denna vecka har varit slapp..Nisse har varit hemma hela veckan med förkylning och barnen har snuvat å hostat..jag har ont i skallen...å så har det snöat heela vekan :-) me like ♥

Det börjde med söndagen då Ylva och barnen kom på besök innan dom skulle med tåget senare på kvällen, då var det bara att gräva fram sockerkaksformen å baka en lite kaka/tårta eftersom Ylva fylde 35... GRATTIS
Det blev nån slags chokladsockerkakstårta med små romantiska hjärtan på :-)


Sen på kvällningen kom Calleballe, Niklas och Robban hit på lite knivning...gissa vem som är bäst :-)..nästan iallafall...

TISDAG

Slår upp ögonen å ser hur det bara knistrar om snön ute...solen har äntligen anlänt..yes! På med kläder och slänga i barnen frulle för nu skulle vi ut!!!! vi gick på ica å köpte korv och bröd å satt oss på den nyskottade altanen å åt varmkorv och egengjord varm choklad..smaskigt värre...


Och sen blev det så klart lite lek i snön som kommit...Wilda löööövs it...



Hade en jätte mysigt eftermiddag oxå med mina älsklingar, Tuva, Wilda och Nisse

ONSDAG

Min bror ringer å vill komma å hälsa på....å så klart att dom får det...Wilda blir jätte glad när hon får höra att Jack och morbror Peter ska komma å går omking hela förmiddagen å säger "peter är söt", "peter är söt" :-)
hon är ju rätt söt själv tycker jag, min stora tjej..

Kring ett så dyker Peter, Malin Larsson och Jacken upp å då blev det till att ta fram å tina mormors kubb som legat i frysen läänge..men dom gick åt ändå.. :-)



Det blev såklart lite wii-spelande oxå..


...ja det var väl allt jag orkar med just nu..känner mig inte alls på topp, är inte förkyld som de andra 3 i familjen är utan baara helt färdig i kroppen..å less..fick just reda på att våra planer för imorgon fredag gick i krasch då Nisse måste jobba... :-(

....syns när jag har ork..kanske ikväll..kanske inte..


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmorhär

härligt att se mina älsklingar samlad,vet ju att du oxå är där bakom kameran,pusssss

2010-02-11 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0