.......

Tisdag:

dagen började jätte bra..fick sovmorgon till 11..det var behövligt..Nisse gjorde iordning frulle och satt på Pettson och Findus till Wilda innan han stack till jobbet, jag vaknade till vid 9 så gick jag å lade mig på soffan med Wilda och somnade om å vaknade igen klockan 11...man sover iofs med halva ögat öppet när man har barn .-) men skönt var det..Tuvan hade inte vaknat än den latmasken för hon hade visst bestämmt sig för att sova till 12 :-).
Kring lunch fick vi besök av Kitty som var sugen på kaffe, efter lite kaffe och tjejsnack var det dags för mig å barnen att åka in till BVC..måste ju kolla om dom vuxit nåt under jul- och nyårshelgerna :-) å det hade dom..fast inte så mycket som jag trodde...

Tuvan 11 dec-09: 7160 gram och 64,3 cm lång
Tuvan 19 jan -10: 7445 gram och 66 cm lång

Wilda 10 nov-09: 12,965 kilo och 86 lång
Wilda 19 jan-10: 13,400 kilo och 86,5 lång

Mina bäbisar växer... :-)

På kvällningen så åkte hela familjen upp till hamrestugan och åt middag å kollade på "mästarnas mästare" mys..

Onsdag:

idag skulle Anna ha kommit hit å fikat men jag bestämde att vi skulle träffas i byn ist å käka lite lunch på bahnhof så jag å barnen tog oss till byliften och hoppade på en skidbuss..kan ju säga att det är verkligen tur att vi bor i Duved för i Tege så blev bussen mer än fullproppad av studenter och deras brädor.....studentveckorna har ju börjat här i åre nu.. :-)

Efter lunchen gick vi till HC och drack latte och väntade på att maken skulle sluta...sen bar det av hemmåt och få saker å ting gjorda..vi lämnade över Wilda till grannen ett tag så att vi hann med det vi skulle i tid.... hehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0