Onsdag 27 jan

Idag är det dags för föräldragruppsträff igen..det är roligt tycker jag..så skönt att det händer nåt, att man får röra sitt feta arsel till Åre :-) å inte bara få parkera det i duved hela tiden...
Idag ska det pratas om tänder och då kommer lilla Tuvan få sin första tandborste....åhhh....
Men innan föräldraträffen så hann vi självklart med lite mys på morgonen när Tuvan äntligen hade vaknat :-)

MINA SMÅ BÄBISAR....

Kring lunch kom farmor Inger till oss eftersom hon skulle följa med oss på föräldragruppen å hålla ett öga på Wilda :-) så att jag för en gång skull skulle kunna sitta ner å höra heeela utbildningen :-)
Tuva hade blivit såå duktig att hon satt helt själv under hela träffen..åh min gossegris..

MAMMAS STORTJEJ...

Efter träffen så tyckte jag att det var dags för en latte på holiday medans vi väntade på att Nisse skulle sluta pluss att Wilda var värd en skumraket efter som både hon och Tuvan hade fått varsin spruta idag utan att nästa ens säga pip...När vi parkerade på holiday så kom helt pappa Nisse å mötte oss..han hade fått slutat tidigare..men en fika blev det en då..hade ju lovat Wilda det..å så måsta jag bara ha en latte med kanel... :-)
Efter fikat så blev det till att köpa present till Samule och Annelies nytillskott Jorn..vilka ögon han har, stor mörka ögon som Tuva kommer falla för om så där 30-40 år när hon är redo för att börja dejta :-)
Wilda fick så klart oxå present..en jätte fin servis av farmor som hon gillar jätte mycket..Tack farmor Inger!

MIN STORA DUKTIGA TJEJ...

LIVET!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

Åh vilka söta barnbarn jag har,tur att farmor inger köpte servis så man kan få lite fika,kanske det fanns en baktanke ;att Wilda ska utbilda sej til servitris o jobba åt farmor o farfar i framtiden,kramar(vlken stor tjej Tuva har blivit)

2010-01-28 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0