övernattning..

I fredags så packade jag väskan och tog med mig barnen till byaliften kring halv elva för att bli upphämtad av min kära make Nisse med skotern...därifrån åkte vi upp till hamrestugan för en övernattning och fredagsmys med svärföräldrar och Niklas, efter att vi hade stängt restaurangen så tog vi fram vår kära kortlek å spelade gin rummy..så skoj..fast så bra gick det inte för mig :-)

På kvällningen så satt vi ihop sofforna framför öppna spisen och bäddade ner oss 4, Nisse, jag , Wilda och Tuva, med sovtäcken och kuddar...såå mysigt                            Innan jag å Nisse bäddade ner oss mellan barnen              var det längesen jag hade :-) eller ja nästan iaf, Tuvan har fått en tand upptäckte vi så hon låg å halvgrät hela natten, stackars liten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0