jobb, jobb, jobb....

I torsdags kom min älskade mommen å moffen hit för... alltid lika roligt när dom kommer ♥, bjöd hem Jack och Peter på middag så alla kunde träffas..Å när dom ändå är här så passade jag å Nisse att följa med gänget ut på lördagskvällen..hadde jätte roligt..så mysigt att jag å Nisse kan gå ut tillsammans..sen har jag jobbat sen söndag...varje dag mellan cirkulajnen 11-17.. ska jobba nu tills söndag å sen ledig måndag och jobba tisdag igen..då ska Sandra vara bäbisvakt till mina små änglar..

Idag fyller min älskade lillebror 18 år..GRATTIS... helt otroligt..hmmm min lilla stora lillebror...han, mamma och hans flickvän Erika kommer nog upp nästa helg å hälsar på...hoppas..

Nu ska jag nog lägga mig å kolla på new moon medans pöjkarna, Nisse och Robin kollar på avatar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0