påsk..

Då var man inne på påskveckan då..mommen å moffen har anlänt för att passa barn och jag har jobbat idag..Nisse är på MKM möte ikväll å jag ska hämta honom om ett tag...

Min lilltjej har blivit stortjej..hon har börjat ställt sig upp å gör det hela tiden nu så vi tog in Wildas gå vagn åp den gillade hon.. :-)



Fast hon blir rätt så förbannad när hennes fötter glider mer å mer ifrån varandra och hon nästan åker ner i spagat :-)


Wilda har ätit klart alla pencelinkurer å nu är det bara åp hålla tummarna att fötterna blir bra och att hon blir piggare...



pöss å natti natt..


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

oh mina älskade ungar,snart bor ni här........Glad Påsk1

2010-04-02 @ 12:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0