sova sova säng...

Nu är det dags att lägga sig..lite väl sent med tanke på att 3/4 av familjen L sk åka till Furuvik imorgon kl 07.30..då är ju inte ens mina barn vakna..men roligt kommer det att bli..synd om Nils bara som inte fick följa med utan måsta jobba ist..dom öppnar ju restaurangen imorgon...hoppas allt går bra då för min prins ♥

Idag har jag varit på stan hela dagen..var planerat att vi skulle gå ner till 13.00 å luncha med Helena å jag skulle få jätte mycket gjort här hemma på fm men tror ni att det blev så då..NEJ! så fort Nisse hade åkt till jobbet vid 8.30 så började barnen..Tuva vägrade vara på golvet å skulle bara bli buren och Wilda hade nog vaknat på fel sida..så jag bestämde mig för att klä på barnen å gå ner mot stan liiite tidigare cirkus 3 timmar tidigare :-).. ja ja det gjorde väl inte så mycket..köpte iaf lite grejs, byxor+linne till Wilda, linne+byxtrosor till Tuva ur kollektionen vintage stories som finns på kappahl, hur fint som helst.

Tuvas


och Wildas

..
sen fick Tuvan ett par läragå skor av mommen..jätte gulliga i storlek 18 :-)

en mössa till Tuva blev det oxå samt ett par skor till Wilda, ja just ja :-) köpte en klocka till mig oxå som jag velat ha lääänge..

den svarta blev det :-)

nä nu måste jag krypa till kojs ser jag..natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0