allt gick bara bra..

Idag fick mammas lilla tös sin andra vaccinationsspruta..å det gick så bra så..hon var så duktig :-)
..efter vaccinationen så åkte farmor Inger, Jag, Wilda och Tuva till konsum för att träffa pappa Nisse där..behövde lite pengar :-) ..köpte en massa frukt..smask..vi är nog en fruktfamilj tror jag hahahaaa...

Nu har vi fått reda på idag att hamrebacken öppnar på fredag.. fint att ringa å berätta det idag..hmm..så Nisse fick ju ringa servicegruppen från jobbet för att beställa varor som ska komma imorgon..fint det var den lediga dagen tillsammans :-(
jag som har längtat såå till imorgon för att vi ska kunna vara tillsammans..tjena ja!
Ja, ja Wilda har betämmt date med bästa kompis Leia i parken på förmiddagen å sen så åker jag + barn och Annelie till åre på en lunch..sen får vi hoppas på en träff med min man...

Nu blir det skräckis.....

Kommentarer
Postat av: emma

sv; hehe okej det är asbra!:D

2009-11-17 @ 11:42:21
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0