tacoskväll...

Ikväll blev  det tacos å några filmer å vi hade bjudit hem Kitty och Putte för lite kompensation för insidenten som hände i Kittys bil i fredags :-) ...tur att allt var lugnt..trevliga människor det där, får göras om tycker jag.



Idag har det inte hänt så mycket..Wilda, Tuva och jag skulle ha gått ut på förmiddagen men när vi tittade på klockan så var hon 11.30 å snart dax för lunch...tänkt att vi ska ha så svårt att hinna ut på förmiddagarna..alltid...ja, ja så är det att vara småbarnsförälder...



Har bjudit hem bror å jack på fredag på lite oxfile..får väl se om dom har lust att komma, det verkade allafall som det, hade varit mysigt tycker jag...träffar alldeles för lite folk när jag bor i denna håla i fjällen... :-(


Nu blir det en Johan falk-film med maken som redan ligger där i sängen med minstingen å väntar...nattinatt..


Kommentarer
Postat av: Malin A

Men snart får du många att umgås med när du flyttar hit till Hudik igen =)

KRAM från tremänning! <3

2009-11-04 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0