torsdagen slutade inte som jag hade räknat med...

Idag kom ju Ylva, Alfred och Samuel med tåget och vi packade med hela familjen upp till hamrestugan för att träffa dom där när dom anlände...det var verkligen jätte trevligt att träffa dom..det blir ju inte så ofta när man bor 100 mil från varandra...på efter middagen så fick jag ett erbjudande som jag inte kunde motstå...det fanns en plats kvar på Black sheep som jag kunde få ta...å JA! det vill jag ju så klart...alltid roligt att hitta på nåt med vännerna..det var ju inte alls tänk att jag skulle gå ut ikväll eftersom svägerskan och storkusinerna kom på besök men det lät ju så mysigt och så skulle Christer Halvarsson spela där och jag har inte hört honom tidigare..bara goda vänner som sjungit hans låtar så det var ju intressant att få se vem karln är..å det ångrar jag inte..det var ju hur bea som helst..å mysigt..men jag var hemma till  tolv.. då var jag nöjd....tack en än gång mina vänner för trevlig kväll...

bästaste låte klart :-)




bror min och jag


Kimmo och Peter


       Sulan                 Tew å Kimmo           Tew och Frida

Putte och Kitty

Jag å christer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0