...tillbaka...

Nu är jag/vi tillbaka..tog en liten semester där över jul å nyår...men nu ska jag försöka vara flitig i fingrarna igen, det är ju lite svårt när man har köpt Wii fit plus :-), påbörjat en bra bok, en massa filmer man missat at se OCH  2 barn, men som sagt..jag ska försöka så gått jag kan....

Det 22 december så åkte hela familjen hem till hudiksvall å firade julen där med nära och kära..på juldagen dock måsta vår kära man/pappa åke hem å jobba..det var lite tugnt för jag å barnen skulle stanna 2 veckor till.

Juldagen blev det utgång med mina kära brudar, det var verkligen såå längesen, hade superskoj...nyårett firade vi med mamma, Peter, Peters syster Ewa å hennes karl Janne...

har en massa kort jag skulle vilja visa men fick ju såklart fullt i kameran så jag lastade över alla kort till pappas datr..kommer väl sen nångång..men några nya blder har jag allt..


Morfar Kent och Wilda


Wilda och hennes bästa kompis Ellie


Tuvan provar hoppgungan för första gången..hon gilla!


Badtajm hemma hos mommen "Majan" och moffa "Olla"


Gotjejen Tuva

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/ svärmor

oh vilka små godingar,jag längtar jättemycket,pusssss

2010-01-17 @ 09:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0